Nowe ikonki dla psi

Michał Łukaszek mlukaszek w kamsoft.pl
Śro, 25 Sie 2004, 12:36:22 CEST

> Qt ich nie obsłuży

W takim razie po co opcje do wyświetlania animacji w specyfikacji
icondef.xml? W jakim sensie "QT ich nie obsłuży"? Psi jest komunikatorem
pisanym na QT, a przecież bez problemu wyświetla się np. animowana rakieta
na rosterze, kiedy ktoś przysyła wiadomość. Nie wiem jak samo QT radzi sobie
z animacjami, ale wiem, że psi-style-animations to po prostu PNG w którym
kolejne klatki są ułożone poziomo - a Psi samo dba o "animowanie" ich. Tak
właśnie chcę przerobić te GIFy.

Możesz wyjaśnić, o jakich problemach mówisz?

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek