bash_completion

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Śro, 25 Sie 2004, 12:41:34 CEST

Witam
Czy warto wysylac tutaj (w sensie : czy beda dodawane gdzies do pakietu)
pliczki z bash_completion ? Niektore mi osobiscie sie bardzo przydaja, i
milo by bylo gdybym nie musial sam sobie je przesylac miedzy
komputerami, tylko pojawialyby sie 'automagicznie' przy upgrade'zie systemu.
Jesli ktos jest zainteresowany, to przesylam dwa w zalaczniku, te
ktorych brak najbardziej mnie denerwuje przy grzebaniu w ktoryms
komputerze/serwerze...

	MySZ
--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]