[Ac] zrodla pysol

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 25 Sie 2004, 13:59:34 CEST

Daniel MrĂłz wrote:
> Czesc
>
> Czy jest jakies sensowne wytlumaczenie dlaczego w paczce pysol (i pewnie
> innych aplikacji napisanych w Pythonie) nie ma plikow *.py tylko
> binarki? Jaki sens ma ich usuwanie?

Takie było założenie - paczkujemy binarki. Zostało to interpolowane na
Pythona rĂłwnieĹź.
Ja byłbym za głosowaniem CDG w tej sprawie - .py są całkiem przydatne. A
może jakieś makra (jak od debuginfo) dodające do wszystkich Pythonowych
rzeczy podpaczkę -sources?

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa