bash_completion

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Śro, 25 Sie 2004, 15:26:34 CEST

Dnia 25-08-2004, śro o godzinie 12:41 +0200, Marcin Sztolcman napisał
(a):
> Witam
> Czy warto wysylac tutaj (w sensie : czy beda dodawane gdzies do
> pakietu)
> pliczki z bash_completion ? Niektore mi osobiscie sie bardzo przydaja,
> milo by bylo gdybym nie musial sam sobie je przesylac miedzy
> komputerami, tylko pojawialyby sie 'automagicznie' przy upgrade'zie
> systemu.
> Jesli ktos jest zainteresowany, to przesylam dwa w zalaczniku, te
> ktorych brak najbardziej mnie denerwuje przy grzebaniu w ktoryms
> komputerze/serwerze...
Najlepiej by było, gdybyś to przesłał bezpośrednio do autora. Narazie
można by to wrzucić do paczki, tylko widzę, że zarówno chkconfig jak i
service są już w /etc/bash_completion.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>