qt i kde

Pawel Nogas pnogas w amu.edu.pl
Śro, 25 Sie 2004, 16:16:23 CEST

On Wednesday 25 of August 2004 14:07, dee wrote:

> Na Athlonie tego nikt nie ma, niestety nie złapałem nikogo z i686
> (+wszystko z FTP) kto by miał podobny problem.
> Jeśli ktoś może sprawdzić to byłbym wdzięczny...

U mnie na i686 sypie sie strasznie. Przy zamknieciu dowolnego okna konquerora
nastepuje pad i zamykaja sie wszystkie pozostale okna konquerora.
Z kmail tez nie da sie korzystac, bo proba odpowiedzi na list wyklada calego
kmail.

Po zainstalowaniu paczki dla i586 wszystko dziala ok.

Wyglada na to ze trzeba przebudowac kdelibs po upgrade qt.

P.

      Pawel Nogas          Adam Mickiewicz University Computer Centre
   pnogas w amu.edu.pl        ul. Matejki 48/49, 60-769 Poznan, Poland
                                      tel. +48 61 8292663