[Ac] zrodla pysol

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 25 Sie 2004, 20:19:24 CEST

Dnia 25-08-2004, śro o godzinie 18:05 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):
> A skad on o tym wie?
> Sume kontrolna pamieta?
> Data pliku w tym przypadku o niczym nie swiadczy.
> (upgrejdujesz pakiet z plikami .py sprzed 2 lat na pakiet z .py z zeszlego
> roku)
Nie wiem. Porownuje pewnie daty modyfikacji py i pyc/pyo

> To po co mu .py ?
Bo jest administratorem i chce sobie zmienic czwarta literke w nazwie
programu...
Nieistotne. Widze, ze Was nie przekonam. Robcie jak chcecie. Jesli tak
jest lepiej, to OK.

Pozdrawiam
Beorn