PLD-doc: PLD_2.0_TODO2 - bad noarchs

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 25 Sie 2004, 22:05:58 CEST

On Wednesday 25 August 2004 22:02, havner wrote:
> Author: havner                       Date: Wed Aug 25 20:02:42 2004 GMT
> Module: PLD-doc                       Tag: HEAD
> +docbook2X-0.8.5-2.noarch.rpm

W tej paczce jest jedna, jedyna malusienka binarka (utf8trans). Ona trafila
tam jakos przypadkowo, czy to tak ma byc i paczka nie jest noarch?

> +ffsearch-1.1.11-2.noarch.rpm
> +mozilla-theme-iexplorer-1.3-4.noarch.rpm
> +perl-bignum-0.15-3.noarch.rpm
> +ruby-ActionPack-0.8.0-0.1.noarch.rpm
> +ruby-ActiveRecord-0.9.4-1.noarch.rpm
> +ruby-Borges-1.1.0-1.noarch.rpm
> +ruby-Criteria-1.1a-1.noarch.rpm
> +ruby-DelimScanner-1.2-1.noarch.rpm

Co z reszta? Lista sie zwieksza, nie maleje. Naprawde to niedlugo skasuje,
wiec niech ten komu zalezy na tych pakietach sie przyjrzy.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org