SPECS: dalc.spec - add TODO - release 6 - BR: ncurses-ext-devel

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 25 Sie 2004, 22:52:52 CEST

On Wed, Aug 25, 2004 at 10:43:55PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To mimo wszystko nie majac zrodel musimy projekt porzucic.
ech :(

nie obraź się, ale... zajrzyj może do tego pakietu? wiem że chcesz
pilnować żeby wszystko było "right way", ale... autorytatywne
wypowiadanie się na temat pakietu bez choćby zajrzenia do niego to...
nie jest takie zbyt.. eleganckie ;)

- nie mogę znaleźć źródeł do wersji 2.5 (binarek zresztą też nie poza
  jedną paczką leżącą na tucowsach w których w dokumentacji pisze o
  licencji GPL)
- u nas leży pakiet w wersji 0.1 wraz z źródłami w distfiles w których
  także jest umieszczona informacja na temat licencji GPL.

ergo:
- zarówno wersja 0.1 jak i 2.5 jest na licencji GPL
- projekt od kilku lat jest dead a źródła wyschły ;) (albo są dobrze
  ukryte), na szczęście mamy ich kopię w naszym distfiles.

coś jeszcze jest niejasne? :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała