propozycja zmiany do /etc/rc.d/init.d/mysql

duch@wla.pl duch w wla.pl
Czw, 26 Sie 2004, 02:19:16 CEST

qitam

przesyalm patcha z propozycja zmiany dla pliku
"/etc/rc.d/iniut.d/mysql"

zmiana polega na tym ze jezeli wyslanie SIGTERM do procesu wskazanego
przez mysql.pid powoduje zamkniecie tylko tego procesu i pozostawia
inne, to moj pach powoduje to ze zostaje wyslany SIFTERm do reszty
procesow nalezacych do mysqld i zarazem czeka na zamkniecie wszytkich
procesow mysqld. Dzieki temu restart mysql jest udany w tym przypadku
(died)

Pozdrawiam
ChomAr
--