Ktoś mi to może wytłumaczy...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 26 Sie 2004, 07:29:55 CEST

On Wed, Aug 25, 2004 at 20:56:55 +0200, Jarosław Kamper wrote:

> To było to co mamy w PLD pod nazwą LinuxUpdate.spec ? ;)

Ja nawet nie włączyłem w trosce o resztki swojego zdrowia psychicznego.
W sieci gdzieś czytałem, że yum jest tym 'lepszym', stąd moje obawy;)

> do SuSE mam pretensje o zadalekosieżną automatykę - kiedyś używałem, a po
> jakimś czasie jak kolesiowi instalowałem, to siedziałem gorzej jak on,
> totalny lamer klikający jak windziarz, mruczący coś pod nosem, że mu nic
> nie wychodzi i poddając się wychodziły ze mnie PLDowskie nawyki, czyli
> odpalanie vima - wtedy dopiero wszystko zaczynało chodzić. MDK też pewnie

W FC2 miałem podobnie - wybrałem ładnie z menu konfigurację httpd,
przeklikałem jedną opcję, dałem OK no i mnie cofnęło. Pokazałem jak
restartować usługi, gdzie jest konfiguracja i już sobie gość mceditem z
konfiguracją wirtualek radzi. No i ten zaje*ny UTF-8... RH nie byłby
sobą, gdyby w konfigu apacha nie dodał AddCharset UTF-8.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/