SOURCES: kadu-FHS.patch (NEW) - initial

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 26 Sie 2004, 14:03:32 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 26 of
August 2004 13:45, Marcin Krzyzanowski typed:

> chciałbym dobrze zrozumieć te zmiany.... w specu poprawiasz coś co
> zostaje popsute w paczu ? nie jest to troche zbyt zakręcone ?

Wiesz, mogłem równie dobrze w patchu dać /usr/@@FOO@@ i zamieniać @@FOO@@ na
%{_lib}, tylko po co? Bezpośrednio _patcha_ nie da się zmodyfikować z
poziomu speca. Można by jeszcze pewnie to zrobić za pomocą jakichś poprawek
Makefile'a, ale ja się na tym nie znam, co więcej, automake i spółka
wywołują u mnie odruch wymiotny. Zresztą po co coś dodatkowo komplikować,
jeśli wystarczyła jedna linijka, żeby to naprawić?
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php