bash_completion

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Czw, 26 Sie 2004, 14:44:04 CEST

Dnia 26-08-2004, czw o godzinie 13:46 +0200, Tomasz Pala napisał(a):

> Ciekawe gdzie...
W pliku /etc/bash_completion.

> To pokaż wynik rpm -qf i wskaż pakiet na ftpie.
[grzegol w nowy ~/rpm]$ rpm -qf /etc/bash_completion
bash-completion-20040711-3

Nie wiem co jest na ftpie, ale we wcześniejszych wersjach też mi to
działało.

> Wątpię.
Specjalnie wziąłem czystego tarbala, rozpakowałem i jest tam chkconfig
(w pliku bash_completion).

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>