SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 26 Sie 2004, 16:42:52 CEST

Tuesday 24/08/2004 10:03:36, Paweł Gołaszewski:

> I suggests, i suggest!!! :))

Tylko kogo tu namówić na zrobienie tych X-nagłówków... może mmazura? :)
Mi się marzy taki X-ReleaseFocus, w który można byłoby oznaczać że paczka
poprawia błędy bezp. (np. SecurityFixes <= EVR).