Upgrade firestarter.spec

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Czw, 26 Sie 2004, 18:04:10 CEST

Witam,

W załączniku pliki potrzebne do upgrade'u.
Poprzednia wersja nie działała. (przynajmniej u mnie)

Trzeba było posłużyć się sed'em ponieważ toto korzystało w jednym miejscu
z definiowania ścieżki za pomocą komendy przez co podczas budowania byłby
potrzebny
dostęp +w do /etc/ co jest oczywiście wykluczone, więc całość się sypała.

Patche wymagały upgrade'u, żaden z nich nie pasował do nowych źródeł.

Zastanawiałem się także nad wpisem tego programu do menu.. Z prawami
użytkownika
się nie odpali. Dodanie kdesu wymagałoby dopisania do Requires: kdebase,
wpisanie sudo
będzie wymagało od użytkownika konfiguracji/instalacji sudo + to, że
użytkownik nie będzie
ostrzeżony, że uruchamia program który może mu namieszać w systemie.
W obecnej formie istnienie tego programu w menu nie miało sensu.
Testowo wrzuciłem mu kdesu, co Wy na to?

Są jakieś ustalenia odnośnie programów Xowych wymagających praw roota?

Dzięki

--
Pozdrawiam,             | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | GURU/LLUG