kdelibs na 686

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Czw, 26 Sie 2004, 20:59:54 CEST

Hi,
Jakub Bogusz (Thursday 26 August 2004 20:34):
> Teraz łata nie jest nakładana, choć nie widzę, żeby była wyłączana - od
> czego to zależy?
Zalezy to od tego ze wprowadzili zmiane w appy_patches, ktorej ja nie
wywalilem bo przeoczylem. Ergo, to moja wina bo jestem slepy.

> I raczej lepiej, żeby nie była nakładana, skoro psuje ABI.
Wolalbym zeby sie nakladala bo to dobra optymalizacja, poza tym jest zawsze
uaktualniana tylko ja najzwyklej w swiecie przeoczylem wazna rzecz, ale juz
teraz naprawie i puszcze qt i kdelibs (ktore znowu prosze zainstalowac z
--includedoc)

--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org