kdelibs na 686

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 26 Sie 2004, 21:50:06 CEST

On Thu, Aug 26, 2004 at 08:59:54PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> Jakub Bogusz (Thursday 26 August 2004 20:34):
> Zalezy to od tego ze wprowadzili zmiane w appy_patches, ktorej ja nie
> wywalilem bo przeoczylem. Ergo, to moja wina bo jestem slepy.

> Wolalbym zeby sie nakladala bo to dobra optymalizacja, poza tym jest zawsze
> uaktualniana tylko ja najzwyklej w swiecie przeoczylem wazna rzecz, ale juz
> teraz naprawie i puszcze qt i kdelibs (ktore znowu prosze zainstalowac z
> --includedoc)

Jeśli ta łata ma być, to w kdelibs musi być R: na qt (i qt-devel w -devel)
z >= wersja-release, od której ta łata już-na-pewno-jest-aplikowana.
Bo inaczej znowu będą problemy, że ktoś uaktualnił kdelibs, które nie
pociągnęło wystarczająco nowego qt - no i nie działa.
Np. jakaś aplikacja się wywala przy próbie wydruku lub zapisu dokumentu,
kiedy próbuje wyświetlić pasek postępu (autentyczna skarga z dzisiaj).