SPECS: objc.spec - update to 3.2.5 - remove bootstraping (we alrea...

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 26 Sie 2004, 23:07:45 CEST

On Thu, Aug 26, 2004 at 08:58:56PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Nie tak.
> Zrób %bcond_with bootstrap
hm... nie wiem czy jest sens.
w gcc przecież nie trzymamy starych wersji gcc do bootstrapu :P

a ten cały bootstraping sporo komplikuje speca, zwłaszcza że "zestaw do
bootstrapu" przestał być rozwijany i został w wersji 3.1.33. bcond
będzie wymagał by do src.rpm-a był dołączony także zestawik
bootstrapowy, co niepotrzebnie powiększa jego rozmiar.
Nie lepszym rozwiązaniem dla pld jest po prostu np otagowanie
poprzedniej wersji jako "z bootstrapem"? i na nowych arch po prostu
budowanie z taga?

albo tez... moze osobny spec objc-bootstrap ktory zawiera wylacznie sam
bootstrap? hm... to mi sie wydaje najrozsadniejsze...
i potem do objc.spec

provides: objc-bootstrap
obsoletes: objc-bootstrap
buildrequires: objc-bootstrap

(acha - objc-bootstrap jak juz musialby byc to jedynie do supported -
nie ma sensu trzymania go na ftp)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała