SPECS: objc.spec - update to 3.2.5 - remove bootstraping (we alrea...

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 27 Sie 2004, 10:33:00 CEST

On Fri, Aug 27, 2004 at 12:29:09AM +0200, The Undefined wrote:

> hm...
> objc-bootstrap to po prostu "minialna" wersja objc kompilująca się w c i
> wystarczająca do zbootstrapowania pełnego objc...

Nie wiem na ile rozwinięty to projekt, ale jeśli nie będą pilnować tej
zależności (tzn., że tą wersją da się skompilować aktualną), to
zależność ta pewnie szybko zniknie.

Przynajmniej tak było w przypadku wszystkich kompilatorów jakie widziałem,
z wyjątkiem gcc, gdzię podchodzą do tego bardzo religijnie (chyba rok
temu zrezygnowali z kompilatorów k&r).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: ::: Logic is a nice contrast to the Real World. :: UL++++$ C++ E--- a?