kernel24 2.4.27

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 27 Sie 2004, 14:58:48 CEST

Mniej wiecej Fri, Aug 27, 2004 at 01:36:57PM +0200, zainteresowany Jakub Bogusz rzekl:

<cite>
From: "Grzegorz Siehień" <gs w cairo.pl>
Subject: jak rozjechac xfsa
To: "Zbyniu Krzystolik" <zbyniu w geocarbon.pl>

hej,

u mnie to wygladalo tak :

Ra na 2.4.21 (vanillia + łatki xfs)
upgrade jajka do
2.4.26 (vanillia /xfs oczywisce juz bez patchowania/ + openwall)

wynik:
uszkodzenie systemu plików, problemy nawet po powrocie do 2.4.21 (samo
zamountowanie na 2.4.26 cos pomieszalo)

totalna sieka - raz mountuje partycje, raz nie, wcina pliki, cuda
cudeńka;
tam gdzie xfs_repair odnalazl supeblock, tam dało sie odzyskac dane

pozdrawiam

ps. uprasza sie o nie czepanie sie do formatowania maila, naglowkow etc.
pisze z webmaila :)

--
Grzegorz Siehień

</cite>

Może to nie ta okolica, ale wolę dmuchać na zimne...

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%