clamav.spec --with milter

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 27 Sie 2004, 15:44:32 CEST

Dnia 27-08-2004, pią o godzinie 15:28 +0200, Marcin Król napisał(a):

> <cut>
>
> Tak wlasnie sobie mysle... Uzywalem clamav skompilowanego bez
> --with-mitler w polaczeniu z sendmail-milter (przez amavisd-new) i
> dzialal pieknie. Wiec po co ta opcja w sumie?

Ja sendmaila nie używam, ale kolega, który w pracy administruje serwerem
tak i miał jakiś problem z uruchomieniem przez amavisd (nie wiem czy
new). Na RA dodawał miltera ręcznie, a teraz stawia od zera serwer na AC
i pomyślałem, że w międzyczasie zrobię rpm z milterem.
Jak zrobimy testy to dam znać.
--
Pozdrawiam
Krystian T