clamav.spec --with milter

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 27 Sie 2004, 15:48:37 CEST

On Friday 27 of August 2004 15:28, Marcin Król wrote:

> <cut>

> Tak wlasnie sobie mysle... Uzywalem clamav skompilowanego bez
> --with-mitler w polaczeniu z sendmail-milter (przez amavisd-new) i
> dzialal pieknie. Wiec po co ta opcja w sumie?
Opcja i odwrócenie bconda zrobiłem po to, żeby objąć nim to, co ankry określił
jako unfinished (czytaj - rozgrzebał, dodał bzdurne BR i sobie poszedł
zostawiajac ważny pakiet na HEAD w nieokreślonym stanie [prawdopodobnie
niebudujacym się]).
configure --enable-milter buduje chyba coś takiego jak clamav-milter (jedyne
co używa libwrap tak btw). Do czego to jest - nie wiem - nie używam
sendmaila.

--
Tomasz Wittner