gDesklets: znowu problem z update-desktop-database

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Pią, 27 Sie 2004, 21:47:45 CEST

Dnia 27-08-2004, pią o godzinie 21:29 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> strace pokazuje, ze sypie sie na parsowaniu 2 plikow:
>
> [root w kufel /]# rpm -qf /usr/share/applications/kde/kfilereplacepart.desktop
> quanta-3.2.3-2

całą zawartość tego pliku to jedna linijka:

Categories=Qt;KDE;Utility;

to ja sie w sumie nie dziwie ze trudno to sparsować.

--

Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl