gDesklets: znowu problem z update-desktop-database

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Pią, 27 Sie 2004, 21:59:04 CEST

Dnia 27-08-2004, pią o godzinie 21:53 +0200, Marcin Krzyżanowski napisał
(a):

> pewnie mogłby, nie tyle zignorować ile krzyczeć ze plik jest
> niepoprawny, ale to pytong przeciez :)))

a tak poważnie to... do poprwienia są oba pakiety
shared-mime-info
oraz quanta

bo to nie jest poprawny plik .desktop, oraz generalnie nie powinno byc
segfaulta na niepoprawnym pliku.

--

Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl