[OT] Re: nowy spec.

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Pią, 27 Sie 2004, 22:57:32 CEST

On Fri, 27 Aug 2004 21:54:33 +0200, The Undefined <undefine w aramin.net>
wrote:

> ano.. ale ktoś to musi zrobić. podbić version, ściągnąć, uaktualnić md5,
> sprawdzić czy się buduje, czy z niczym nie koliduje, czy działa, ew co
> się zmieniło

... wysłać diffy na listę, patrzeć jak wszyscy Cię olewają, bo nikomu
się nie chcę łatać kilku plików.. ;> nikt nie odpowiada na pytania..
Taki nowy spec to fajna sprawa, poprawia się nowemu jedną/dwie rzeczy
i wrzuca, nawet jak jest nie dokońca dobry to co, i tak prawdopodobnie
prawie nikt nie będzie z tego .spec'a korzystał bo to jakiś wynalazek
z kosmosu wzięty skoro jeszcze go w repozytorium nie ma...

/me patrzący jeszcze z perspektywy 'niezrzeszonego'. ;-)

--
Pozdrawiam,             | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | GURU/LLUG