[OT] Re: nowy spec.

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 28 Sie 2004, 02:57:56 CEST

On Sat, Aug 28, 2004 at 02:15:52AM +0200, The Undefined wrote:
> On Sat, Aug 28, 2004 at 01:58:36AM +0200, Bobby Spark wrote:

> jest jakiś hiszpański projekt linuksa?

ESWare, HispaFuentes, LinEx
ale AFAIK nie wiele się różnią od dystrybucji od których pochodzą
czyli 2 pierwdze RedHAt i LinEx to debian
tylko tyle że poprawione tłumaczenia,
LinEx jest chyba tutaj najczęściej używanym w szkolnictwie,
a tak to nie wiem, ludzie się tu boją czegoś co niema od razu
zainstalowanego MSN messnager :-/

> gdy ktoś nie zna linuksa... prawde mówiąc nie bardzo widze powód dla
> jakiego miałby coś takiego robić.

bo, właśnie, chcą poznać...

> roboty zawsze jest pełno :(
to właśnie widzę, a tłumaczenie to coś w czym najwięcej mogę pomódz
bo tak to uczyłem się wielu różnych języków programowania i teraz nic
nie wiem :-(

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _