[OT] Re: nowy spec.

dee deejay1 w nsj.srem.pl
Sob, 28 Sie 2004, 10:22:56 CEST

On Sat, 28 Aug 2004 07:27:55 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> IMO sens ma.
> Tyle, ze bardziej przydatne od tlumaczenia specow moglyby byc
> lokalizacje: poldka, rc-scripts i (nieistniejacego jeszcze)
> instalatora. Bo te programy "widac" od razu...

A właśnie, jest jakieś HOWTO odnośnie rc-scripts? Chodzi mi o komunikaty
tam. Czy w init skryptach dajemy nls "komunikat" i później tłumaczymy to
w w .po w rc-scripts na svnie?
Bo z tego co widzę to część komunikatów nie jest nawet na polski
przetłumaczona nie mówiąc już o braku tu i ówdzie nls...

--
DeeJay1