SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Sob, 28 Sie 2004, 13:24:35 CEST

Friday 27/08/2004 13:04:15, Mariusz Mazur:

> Się pomyśli. Tyle, że to by wymagało... nałożonego reżimu na deweloperów (tzn.
> by trzeba było to strasznie uprościć, żeby w ogóle było używane).

W zasadzie tylko na tych puszczających na buildery i RMów. Można zacząć
od security fixów, IMHO przy kilkuletnim cyklu "wydawniczym", kiedy nie
ma /updates/securiy oznaczanie ich byłoby bardzo przydatne.

Właściwie to qboosh ma rację, nałatwiej wrzucać takie rzeczy w Provides,
trzeba tylko ustalić przedrostek, może 'xtag_':

Provides: xtagDefaultProvider(foo) - dla domyślnych "dostarczaczy"
                                     własności "foo"
Provides: xtagSuggests(foo) > EVR
Provides: xtagSeverity(securityfix) < EVR