Linux support for Philips USB webcams discontinued

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 28 Sie 2004, 14:06:01 CEST

On Sat, Aug 28, 2004 at 09:57:51AM +0200, Paweł Sikora wrote:
> zdaje się, że philips nabił w butelke sporo klientów, a przez PWCX/NDA
> chciał to tylko ukryć. PWCX to tylko interpolator z filtrami ;-)
>
> http://linux.slashdot.org/comments.pl?sid=119578&cid=10089410

eee...
jakoś nie do końca mi się to widzi...
próbowałem różnych rzeczy z mplayerem i kamerką zrobić i nie ma mowy
aby zrobić 160x120 -> 640x480 z porównywalnym efektem...
320x240 -> 640x480 to jeszcze ale wtedy jest bardzo mało klatek

nie mógłby ktoś mądrzejszy tego zdekompilować i potwierdić
"oficialnie" ? ;)

a nawet jeśli to "tylko interpolator" to i tak dobry :D

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _