gdm + KDE

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 28 Sie 2004, 20:40:03 CEST

Dnia 28-08-2004, sob o godzinie 20:31 +0200, Paweł Gołaszewski napisał
(a):
> Jest problem, chyba raczej natury estetycznej, choć nie jestem pewien.
>
> Używam gdm-a i przez niego startuje KDE. Przy starcie pojawia mi się
> brzydki komunikat: "Can't find kdeinit. Check your instalation". Mimo tego
> po kliknięciu "okay" całość leci dalej.
>
> Pojawiło się to po ostatnich upgrade.

A normalnie (nie z gdm-a) startuje dobrze?
Ten komunikat miałem jak była niezgodność między qt i kdelibs
(kompilowane różnymi wersjami gcc). Pomógł upgrade do wersji z ready.
[tom w tom tom]$ rpm -q qt kdelibs
qt-3.3.3-4
kdelibs-3.3.0-5
--