ra a ac ;)

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 28 Sie 2004, 22:06:40 CEST

On Sat, Aug 28, 2004 at 08:44:52PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Wrzuć ją do CVS-u, to się powykreśla trochę.
>
> A może zrobisz jeszcze listę spece vs srpms? Jaka część SPECS jest
> wykorzystana do budowania paczek, a co leży zapomniane.
hm.. znaczy się chodzi o to co jest w cvsie a nie leży na ftp?
nie dam głowy czy metoda na dostanie nazwy src.rpm-a z speca jest poprawna
(rpm -q --specfile plik.spec --qf "%{name}\n" |head -1), ale jeżeli tak
to(jak to dobrze że RMF ma do mnie daleko i nie pobije mnie za
mordowanie ep ;):
http://ep09.pld-linux.org/~undefine/specs_noAC
hm.. juz widze ze zaraz kilka rzeczy z tego pojdzie...

(btw - lista może być niekompletna bo sporo rzeczy się wywaliło przez
rpm-a (brak pkgconfig, jakiś dziwnych rzeczy itepe w chroocie na ep)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała