SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - cset updated to 20040829_0610. - ...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Nie, 29 Sie 2004, 14:08:01 CEST

On Sunday 29 of August 2004 13:31, Paweł Gołaszewski wrote:

> AFAIK to autor może sobie chcieć.
> Nie wiem czy warto to wyrzucać - kilka osób może sie wkurzyć, a mamy prawo
> to rozprowadzać, niezależnie co autor o tym sądzi...

z kernelowskiego pwc zostały wyrzucone haczyki do pwcx-a,
więc ten moduł dla tych osób i tak byłby bezużyteczny.
dodam do pwcx.spec moduł pwc i będzie tak jak było,
tylko bez naruszenia licencji kernela.

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)