ra a ac ;)

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 29 Sie 2004, 21:13:53 CEST

Mniej wiecej Sun, Aug 29, 2004 at 08:52:34PM +0200, zainteresowany The Undefined rzekl:

> bu, teraz znowu dopomina się o ps :/ ale jej już nie można w configure
> podać...
>
> ma ktoś jakieś pomysły? ;)

tak, mount /proc :-(

może wywalić tego autohedera i wsadzić po prostu config.h
odpowiadający kompletowi ścieżek do programów. W tej chwili tak czy
inaczej zostaną "dziury" typu

/* #undef NSLOOKUP_COMMAND */
/* #undef HOST_COMMAND */
/* #undef PATH_TO_SMBCLIENT */
/* #undef PATH_TO_MAILQ */
/* #undef PROC_LOADAVG */
/* #undef PROC_MEMINFO */
/* #undef PS_COMMAND */
/* #undef PS_FORMAT */

inaczej w biednym chroocie, wybuduje biedne wsparcie.
Przynajmniej tak spekuluję :)

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A