[AC] esound i alsa... pojawił się problem.

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Pon, 30 Sie 2004, 09:13:52 CEST

Użytkownik maho napisał:

> a może coś ci się podstępnie dobrało do /dev/dsp* ?
>
> pozdrav

nope... moze ktos sprawdzic czy na kartach innych niz SB Live! albo na
ktorych dsp jest full duplex... czy na tych innych kartach to bedzie
działało ? bo u mnie chrzni się na laptoku, w domu zaś działa.

--
Marcin Krzyżanowski