mldonkey

Przemysław Maciąg p_maciag w wp.pl
Pon, 30 Sie 2004, 14:02:56 CEST

W liście z pon, 30-08-2004, godz. 09:31, Tomasz Pala pisze:

> Czyżby?
>
> ~: mlnet
> [...]
>
>                          Welcome to MLdonkey
>
>                          The current stable version is 2.5.22
>
>                          Please, ask your friends using old versions to
>                             upgrade as soon as possible.
info ktore podalem pochodza z forum mldonkey'a na berliosie oraz buzilli
gentoo.

> telnet nie ma historii poleceń i nie da się w mlnecie skonfigurować
> kolorów (a ten niebieski mnie dobija).
mi sie podoba, ale o gustach sie podobno nie dyskutuje
>  Zaś www potrzebuje JS, czyli elinksem sobie nie obsłużę:/
czyli i tak potrzeba Xsow, a tam pewni jakas mozille lub cos takiego
masz.

PS. jak jestem na 'wakacjach' (czyt. poza domem) i znajde gdzies
kafejke, to jedna z pierwszych rzeczy jest ssh na domowy serwerek, a
potem telnet i zabawa z ml'em. dla gui to musialbym zaraz otwierac cos
wiecej niz ssh po kluczyku, wiec dla mnie odpada.

Pozdrawiam,
Przemek
Email:pmaciag(at)inx.pm.waw.pl  |  Email:troll(at)trollmoors.dyndns.org
    RLU#: 303556 | JID#: troll w chrome.pl | JID#: przemo w jabber.org
            pgp: http://www.pm.waw.pl/~pmaciag/przemo.gpg
 "Życie jest jak pudełko czekoladek... Nigdy nie wiesz na co trafisz."