SOURCES: kadu-FHS.patch (NEW) - initial

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 30 Sie 2004, 13:48:17 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 26 of
August 2004 14:30, Marcin Krzyzanowski typed:

> dobrze więc tylko kwoli przypomnienia: %{_lib} to nie to samo co
> %{_libdir}

Wiem. Gdybym użył %{_libdir}, to przecież powstawałyby
ścieżki /usr//usr/lib, czyż nie?

> bo imho, jesli taka poprawka jest w specu to pacz nie jest potrzebny...
> czy nie wystarczy:
>
> %{__perl} -pi -e
> 's w dataPath\("kadu/modules/?@"%{_libdir}/kadu/modules/@g'
> kadu/modules.cpp
>
> bez tego pacza już ?

Wystarczy. Ale jakoś nikomu nie chciało się wcześniej tego ruszyć i
zwyczajnie leżało popsute na 64 bitowych platformach.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php