[OT] Re: nowy spec.

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 30 Sie 2004, 13:57:49 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 27 of
August 2004 21:54, The Undefined typed:
> ano.. ale ktoś to musi zrobić. podbić version, ściągnąć, uaktualnić md5,
> sprawdzić czy się buduje, czy z niczym nie koliduje, czy działa, ew co
> się zmieniło(wy #$@#$%#$, dlaczego macie starą dziurawą wersję XXXX,
> jesteście YYY lat za deb^H^H^Hmurzynami, nic dziwnego że nikt nie chce z
> tego #%#$%@ PLD korzystać, natychmiast prosze to poprawić, łatka w
> załączniku ;)... w sam raz robota dla nudzących się :>

A od kiedy to w PLD robi się coś dla kogoś? Potrzebna mi nowa wersja, to
robię upgrade, a co mnie obchodzi, że w CVS jest wersja sprzed roku
programu, o którym w życiu nie słyszałem? Jeśli Cię to boli, to zacznij
płacić - napewno z miejsca znajdą się chętni.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php