Zope upgrade problem

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pon, 30 Sie 2004, 21:14:46 CEST

On Mon, 30 Aug 2004 20:55:13 +0200 (CEST), you wrote:

>Tak podejrzewalem.
>Dlatego tez uwazam, ze lepiej decyzje, czy zrobic chown, czy --noscripts
>lepiej zostawic w tym momencie adminowi.
>
>Chyba, ze ktos(tm) uwaza inaczej, wtedy SOD#1.

Niby tak - ale przy masowym upgrade _nagle_ przestaje działać usługa,
a ewentualny komunikat znika w przestworzach scrolla :)

Może by się zastanowaić nad możliwością wyświetlenia przez poldka
(rpm) warninga ze stopem? Ja wiem, że niektórzy chcą update z crona
robić i nie życzą sobie żadnych przestojów, ale może w konfigu poldka
ktoś (tm) dodałby opcje "pause_after_warning  yes"? :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team