trurlib i poldek

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Pon, 30 Sie 2004, 22:06:12 CEST

On Monday 30 of August 2004 21:24, Paweł A. Gajda wrote:
> Monday 30/08/2004 17:55:58, Tomasz Wittner:
>
> Można, można, aczkolwiek od dawna już nie wydaję tego osobno,
> więc najświeższą wersję znajdziesz w repoz. na HEAD.
Nawet nie wiedziałem, że jest w cvs i pod jakim adresem - nieczytanie README
się mści.
> Do czegoś Ci to potrzebne?
Do (próby) zbudowania poldka na freebsd, w dodatku z prefix /usr/local - po
prostu wolę sobie podzielić "problem" na trurlib i poldka - dla kogoś
obeznanego może wydać się to śmieszne, ale mi tak jest wygodniej. Wygodniej
też mi jest commitować wszystko, co przy okazji zrobię, do CVS - już raz padł
mi dysk, nie raz sobie nadpisałem coś przez przypadkowe cvs up, itd, itp.
[...]
> stddef.h, brakuje tego w narray.h
Wielkie dzięki.
--