[OT] Re: nowy spec.

Piotr Szymański niedakh w gmail.com
Wto, 31 Sie 2004, 12:30:21 CEST

On Tue, 31 Aug 2004 03:42:35 +0200, The Undefined <undefine w aramin.net> wrote:
> Zapisano: /home/users/undefine/rpm/RPMS/vtk-pld-0.1-1.noarch.rpm
On się musi budować, tam są 2 installe na krzyż :)
Inna sprawa, że nasz kloczek jest upośledzony i nie działa jak
powinien przynajmniej u mnie:
[djurban w djurban][12:30:39](~)$ vtk
Ziew
Ziew
Ble
Ble
Kloczek to ściema
Klocsek to ściema

Wygenerowane przez vtk 0.1 (GPL)
[djurban w djurban][12:30:59](~)$
IMHO powinien literki przestawiac w odpowiedzi?
--
Piotr Szymański
niedakh w gmail.com