SPECS: nss.spec - SECURITY note

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 31 Sie 2004, 12:40:56 CEST

On Tue, 31 Aug 2004, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Blues stwierdził, że nie ma czasu na czytanie tego :/

2 możliwości mam do wyboru:
- zrobienie tak jak teraz
- czekanie aż będę miał wiecej czasu, żeby przejrzeć.

Część i tak przejrzałem, tutaj wydawało mi się, że zajrzałem, ale... widać
niedokładnie.

Chyba lepiej, żeby ktoś zajrzał i wywalił TODO niż żeby się okazało że
jednak...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost