SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 31 Sie 2004, 20:11:38 CEST

Dnia piątek, 20 sierpnia 2004 21:30, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> Tak, ja mam.
> 32/48 MB RAM, root over NFS, serwer NFS na innej arch, na maszynie,
> gdzie root w ta niekoniecznie bedzie mial w ogole konto.
> I zamierzam na nich zainstalowac Ac. Co do Th jeszcze decyzja nie
> zapadla.

Ej, mój serwer miał kiedyś 16mb i nie dość, że instalowany był poldkiem,
to jeszcze świadczył kupę innych usług. I nie marudziłem ;)
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/