SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 31 Sie 2004, 20:21:11 CEST

Dnia sobota, 21 sierpnia 2004 00:36, Tomasz Wittner napisał:
> [...]

/me sobie przypomniał, że instalował jakiś rok temu (tak dla sportu) PLD
na 386SX40MHz (wiem, że nie było SXów o takiej prędkości, ale mój taki
jest!) z 16mb ram. Kto mi fiknie? ;)

P. S. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby stargać tę maszynę ze struchu i
włączyć - AFAIR (o ile został się w niej dysk) jest gotowa do użytku :)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/