x11 a s3 ;)

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 31 Sie 2004, 22:30:24 CEST

Mniej wiecej Tue, Aug 31, 2004 at 05:04:42PM +0200, zainteresowany The Undefined rzekl:
> Mam troszkę starszych komputerów z kartami S3 Vision 968. Zmiana kart
> oczywiście nie wchodzi w rachubę. I teraz.. próba skorzystania z drivera
> s3 z dystrybucji X11 kończy się niepowodzeniem. Konfiguracja xorg.conf:

te karty to straszne heble, trafiła mi się kiedyś taka, nawet 2MB
pamięci miała! Dałem kumplowi na konsolę.

> ostatnie Xy na ktorych dzialalo to bezproblemowo na sterowniku S3 byly
> to 3.3.6, pozniejszych jak do tej pory nie udalo mi sie skonfigurowac
> inaczej niz na vesa. A to przy dluzszej pracy jest strasznie
> niewygodne(kiepskie odswiezanie itepe).
> Ma ktos jakis pomysl co moge sprobowac ruszyc?

Gdzieś wygooglowałem, że te karty to starocie, pokraki itp i w iksach 4
nie ma i nie będzie już wsparcia. Zapewne Xorg nie zmieni zdania, bo i
czemu.

Xy 3.3 zrób dla Ac ;)

Zbyniu
--