[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

dee deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 31 Sie 2004, 22:44:36 CEST

On Tue, 31 Aug 2004 22:33:29 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> wrote:

> NIC Z DISTRO NIE MA BYĆ W /srv !!!!
Z FHS:
Therefore, no program should rely on a specific subdirectory structure
of /srv existing or data necessarily being stored in /srv. However /srv
should always exist on FHS compliant systems and should be used as the
default location for such data.

Distributions must take care not to remove locally placed files in these
directories without administrator permission.
***

Jedyne co tu napisano to to, że np taki rpm nie może usunąć żadnych
danych tam. Na dodatek zlecają to jako domyślną lokację np dla serwerów
WWW. To "no program should rely" - znaczy jedynie, że żaden program nie
może się nie uruchomić z powodu braku danych w /srv. Z tego co mi
wiadomo apache ze złym DocumentRoot się odpali.

NIGDZIE w FHS nie ma napisane, że w tym katalogu nie mogą być
zainstalowane przez dystrybucje dane - jedynie, że nie mogą być
usunięte.
Jak pogodzić zalecenie domyślnej lokalizacji plików tam z brakiem
możliwości umieszczenia czegokolwiek tam?

Ale jak mówiłem, nie zamierzałem i nie zamierzam się kłócić z tym, i
nadal u siebie będę umieszczał dowolne pliki dla serwerów tam nie
wpychając się do tego jak PLD ma domyślnie.

--
DeeJay1