[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW)

Wto, 31 Sie 2004, 23:16:38 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> No zaraz. Ale to znowu wygląda, jakbyśmy mówili o jakimś niedoadministratorze,
> któremu się same paczki instalują i odinstalowywują.

Hmmm, jakie polecenie pozwala na odinstalowanie pakietu z wyjatkiem
_jednego_ pliku/katalogu? (bez ruszania go, ma byc caly czas na swoim
miejscu)

> Jeśli dobrze rozumiem, to pewne typy plików rpm powinien wrzucać
> do /srv/cośtam po czym o nich zapominać. Wtedy faktycznie jesteśmy zgodni z
> fhs, bo administrator może sobie w tych plikach grzebać do woli (czyli np.
> zmieniać stronę startową, strony z błędami w apachu) i przy okazji ma to
> wszystko skonfigurowane i zainstalowane od razu jak trzeba (czyli w /srv).
>
> Ktoś się nie zgadza?

Ja. Chce miec _plik_ /srv/httpd z wpisanymi w srodku IP:port serwerow http
maszyny. I nie zycze sobie, zeby ten plik przeszkadzal w czyms pakietom
dystrybucyjnym. Zasoby WWW bede mial w katalogach /srv/IP:port/
;P

  phone (48)(58) 347 14 61