showimg + digikam plugins

Pawel Sikora pluto w pld-linux.org
Śro, 1 Gru 2004, 10:27:27 CET

w logu zauważyłem, że pluginy się nie budują.
pewnie wystarczy poprawka w configure.ac, ale do wieczora nie mam czasu.

# rpm -q digikam-devel
digikam-devel-0.7-1

# grep -i digi showimg.log
(...)
--enable-digiKam-plugin
(...)
checking if digiKam-plugin support is wanted for ShowImg... yes
checking digikam/albummanager.h usability... no
checking digikam/albummanager.h presence... no
checking for digikam/albummanager.h... no
configure: WARNING: No Digikam plugins support for ShowImg
(...)
Digikam plugins for ShowImg:           no
You are missing the Digikam headers and libraries
The Digikam plugins won't be compiled.
(...)