apache*-mod_perl

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 1 Gru 2004, 10:57:19 CET

Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [01-12-2004 10:34]:
> Juz kojarze o co chodzi.
> Jak masz konflikt, to na builderach mozesz budowac tylko moduly perlowe
> wymagajace tego mod_perl, ktory jest zainstalowany.

> Automatyka nie wyinstaluje konfliktujacej zaleznosci, a grzebanie reczne
> przy kazdym przebudowywaniu jest upierdliwe.

> IMO trzeba by cos zrobic, zeby pliki z apache-mod_perl i apache1-mod_perl
> wymagane do zbudowania modulow zaleznych nie konfliktowaly, albo porzucic

Roadmap: MP_INST_APACHE2, przedefiniowanie %__perl_{provides,requires}
na "%__perl -MApache2 ...", do tego prawdopodobnie będzie trzeba dodać
w specach od mp2 "%__perl -MApache2 Makefile.PL ..." i niektóre połatać.
Mnie się nie chce.

Przerobiłem wątek zmiany przestrzeni nazw (s/Apache/Apache2/) na liście
dyskusyjnej mod_perla; wyszło, że może i by się dało, ale dużym kosztem.

> jedna z linii modulow perla (a co najmniej zalozyc jej dalsze nierozwijanie
> w Ac - w sensie: nie beda przebudowywane).

Co z ewentualnymi fixami klasy security?  IMHO lepiej ich wogóle nie
dystrybuować.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]