poppasd [bylo: [SPEC] squirrelmail-plugin-change_pass]

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Śro, 1 Gru 2004, 12:09:56 CET

Witaj Paweł Gołaszewski. Napisales do mnie dnia 2004-11-30 21:34 takie
oto slowa:

> coś pochrzaniłeś. Znaczy się IMO pochrzaniłeś polejność.

w sensie kolejnosc ? ;) czego kolejnosc ? ;)
chyba ze powinienem korzystac z poppassd zamiast poppassd_pam...

> A dostęp do poppassd się baaaardzo mocno ogranicza. I go pilnuje bo to
> newralgiczna usługa...

/me wie. i malo co bedzie mialo dostep ;]
a jak inaczej latwo umozliwic zmiane hasla userom poprzez www ? nie znam
jak na razie nic innego, czym moglbym sie posluzyc. w sumie przydaloby
sie tez cos, czym moglbym sprawdzac czy user, logujac sie poprzez www do
swojego panelu/profilu, zapodaje haslo systemowe. wygodnie by mi bylo ;)

	MySZ

--
marcin/at/urzenia/dot/net :: http://urzenia.net