poppasd [bylo: [SPEC] squirrelmail-plugin-change_pass]

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Śro, 1 Gru 2004, 12:40:12 CET

Witaj Robert 'dzeus' Graużenis. Napisales do mnie dnia 2004-12-01 12:36
takie oto slowa:

> desc poppassd mnie osobiście przekonał :)

mnie srednio:
poldek> desc poppassd
[...]
ftp://ftp.amd64.ac.pld-linux.org/dists/ac/PLD/amd64/PLD/RPMS/poppassd-1.8.4-3.amd64.rpm
Poppassd-ceti to pochodzący z Qualcomm demon zmieniający hasła z
dodaną obsługą PAM i kilkoma innymi rozszerzeniami. Program ten ma
udostępnić bezpieczny sposób zmiany haseł poprzez WWW. Szczególnie
unika się metod, w których programy SUID wywołuje się bezpośrednio z
serwera WWW. Poppassd ściśle oddziela interfejs WWW od właściwego
manipulowania na hasłach. Program nie zawiera znanych błędów
związanych z bezpieczeństwem, które mogłyby zostać zgłoszone od czasu
udostępnienia programu kilka lat temu. Ta wersja używa PAM, co
oznacza, że używając jej można zrobić wszystko, co może PAM. Aktualnie
są dostępne moduły PAM do prawie wszystkich znanych metod
uwierzytelnienia.
poldek> desc poppassd_pam-1.0-1
[...]
ftp://ftp.amd64.ac.pld-linux.org/dists/ac/PLD/amd64/PLD/RPMS/poppassd_pam-1.0-1.amd64.rpm

	MySZ

--
marcin/at/urzenia/dot/net :: http://urzenia.net