Instalacja postgresql. Czy musi byc tak ciezko?

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Czw, 2 Gru 2004, 12:20:13 CET

Użytkownik Marek Ciesielski napisał:

> Do tego może służyć nasza dokumentacja :)
> http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_postgresql.html
>
> [...]

a czy nie powinno byc tak ze standardowo dostarczana jest działająca od
ręki konfiguracja, a bardziej zaawansowane konfiguracje opisuje sie w
dokumentacji ? a jest na odwrot i to w przypadku postrgresql jaki mysql.
  Od dawna mnie taka sytuacja mierzi, ale nie mam do nikogo pretensji
ostatecznie sobie poradze, ale moze warto by zrwocic sie ku rozwiązaniu
łatwemu i przyjemnemu.

--
Marcin Krzyżanowski